کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار نسخه ۴٫۴ هایپروایزر Xen با پشتیبانی از معماری ۶۴ بیتی ARM

هایپروایزر

نسخه ۴٫۴ هایپروایزر Xen که یکی از ویژگی‌های بارز آن پشتیبانی از سرورهای مبتنی بر معماری ARM است منتشر شد. باتوجه به‌اینکه گرایش به سمت سرورهای کم‌مصرف در مراکز داده بزرگ رو به‌افزایش است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری از این فناوری بهره می‌برند. (هایپروایزرها درکل، سامانه‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری – firmware – یا سخت‌افزاری هستند که برای ایجاد و راهبری ماشین‌های مجازی به‌کار می‌روند.) در حال حاضر متولی توسعه نرم‌افزار اپن‌سورس Xen گروه Xen Project است که در درون بنیاد لینوکس شکل گرفته‌است.

و البته این نرم‌افزار از سوی چندین شرکت بزرگ از جمله ای‌ام‌دی، سیتریکس، اینتل، اوراکل و سوزه هم پشتیبانی می‌شود و شرکت‌های فوق در جهت هرچه سازگارتر کردن سخت‌افزارها با آن می‌کوشند. از این‌رو Xen را می‌توان در دل محصولات بزرگی همچون CloudStack و Oracle VM (قبلاً OpenStack) مشاهده‌کرد.

این هایپروایزر از سال ۲۰۱۳ با سخت‌افزارهای مبتنی بر معماری ARM سازگار شد اما اینک نسخه جدید آن از معماری ۶۴ بیتی ARM نیز پشتیبانی می‌کند. به‌این ترتیب SoCهای X-Gene شرکت AppliedMicro (که در مایکروسرورهای دل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند) و نیز ECX-2000 محصول Calxeda، همچنین OMAP5 ساخت تگزاس اینسترومنتس و SoCهای SunXi محصول Allwinner نیز مورد پشتیبانی Xen 4.4 خواهندبود.

بنیاد لینوکس در همین باره اظهار داشته‌است که یکی از مزیت‌های کلیدی پشتیبانی Xen از معماری ARM ارتقای قابلیت‌های چندسکویی آن است و درنتیجه شرکت‌های سازنده سخت‌افزار می‌توانند Xen را بسیارسریع‌تر از پیش و همزمان با معرفی SoCهای جدید روی این تراشه‌ها پیاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های Xen 4.4 پشتیبانی گسترده‌تر آن از بوت‌لودرها و رابط‌های سفت‌افزاری (firmware interfaceهای) خاص ARM و همچنین سازگاری با LVMها و پارتیشن‌های فیزیکی جهت ذخیره داده‌ها در دیسک‌های ماشین‌های مجازی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های Xen 4.4 به این آدرس مراجعه کنید
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19843 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/12/22 تعداد مشاهده: 2357
سافت گذر